KRISTUS GAISMA vārdi, ar kuriem iesākas Lieldienu nakts dievkalpojums (un svecīšu ceļš pa baznīcas solu rindām); notikums mūsu dzīvē, gluži reāls, kaut miesīgām acīm neredzams – Gaismas ataušana (2.Kor.4:4,6) – kad žēlastība mūs pārceļ no tumsas brīnumainajā Dieva valstībā (Kol.1:13-14).

Īstenībā mēs nākam no Gaismas Tēva (Jēk.1:17), atzīstam to vai ne, tāpēc dzīvojam gaismas izslāpuši. Kad mūsos ir atspīdējis Tas, kas par Sevi teicis: Es esmu pasaules gaisma (Jņ.8:12), pamazām sākam atspīdēt arī mēs (Kol.3:4), ja vien izvēlamies Viņam sekot. Sekot – tas nozīmē meklēt, iepazīt un iemīlēt savu Kungu, visu mūžu būt Viņa māceklim, mācīties dzīvot kā Gaismas bērnam (Ef.5:8). Nozīmē pastāvīgi augt (Kol.2:6-7), nest Gaismas augļus (Ef.5:9-13) un palikt Gaismā (1.Jņ.2:9-10). Kristus spēkā, ne savējā, protams! Un vēl tas nozīmē Kristus Gaismu atstarot – būt par pasaules gaišumu (Mt.5:14-16).

Lai Dievs mūs uz to svētī, mīļais lasītāj! mara.druviete@inbox.lv [šajā blogā izmantots LBB Bībeles 1965. gada izdevuma revidētais teksts]

SATURS papildināts : 28.04.2021 Godini - pateicies , 26.04.2021 Nododies , 23.04.2021 Atzīsti Dievu , 21.04.2021 Palieciet , 19.04.2021 Esiet [pirmreizējās publikācijas no 2019. g.]

Ja jūs vajā pagātne

2003
buklets draudzei
sastādīja M.D.

JA JŪS VAJĀ PAGĀTNE
Un redzi, Es esmu pie jums ik dienas līdz pasaules galam. (Mt.28:20)
Dievs ir tagad un šeit – ik dienas. Viņa svētības tiek dotas šai dienai – tāpat kā manna Israēla tautai tuksnesī (2.M.16.nod.).
JA JŪS VAJĀ PAGĀTNEsāpes vai nemiers sakarā ar kādu pagātnes notikumu savā dzīvē – KO DARĪT?
1.      Runājiet par to ar Tēvu – uz ceļiem savā personīgajā lūgšanā.
2.      Nesiet to pie altāra tuvākajā dievkalpojumā, pirms saņemat Svēto Vakarēdienu.
3.      Piesakiet aizlūgumu dievkalpojumā vai draudzes lūgšanu grupā.
4.      Izstāstiet par to mācītājam pieņemšanas laikā vai kādam citam kristietim, kam varat uzticēties.
5.      Lūdziet individuālu grēksūdzi mācītājam vai aizlūgšanu draudzes lūgšanu grupā, pašam klātesot.
Dabīgais atbrīvošanās ceļš būtu, ja šos 5 soļus ietu šādā secībā. Katrs nākamais solis vajadzīgs, ja iepriekšējie nav devuši atrisinājumu.
Sensadzijusi rēta nesāp. Ja sāp – jāmeklē IEMESLS. Parasti tie ir divējādi (dažkārt savijas abi kopā):
1.      neizsūdzēts grēks (nopietni, no sirds, ticībā uz Dieva mīlestību – 1.Jņ.1:8-9)
2.      nepiedošana (kamēr nepiedodat, pret jums darbojas sējas un pļaujas likums – Lk.6:37-38):
-         kādam cilvēkam, kuru vainojat kļūmē vai tiešā pāridarījumā (lai cik tas sāpīgi, atrisina vienīgi piedošana caur Jēzu Kristu)
-         sev par izdarīto (gribat būt sev bargāki tiesneši par Dievu)
-         slepus dusmojaties uz Dievu (ka Viņš jūs nepasargāja).
Neaizmirstiet pateicību Dievam par saņemto atvieglojumu!
Es, gaisma, esmu nācis pasaulē, lai neviens, kas Man tic,
nepaliktu tumsībā. (Jņ.12:46)

ATBRĪVOŠANAS LŪGŠANA
(pēc D.Prinsa)

Kungs Jēzu Kristu, es ticu, ka Tu esi Dieva Dēls un vienīgais ceļš pie Dieva,
ka Tu esi nomiris pie krusta par maniem grēkiem un augšāmcēlies no miroņiem.
Es atsakos no visas savas sacelšanās un visiem saviem grēkiem,
un sevi atdodu Tev kā savam Kungam.
Es atzīstos visos savos grēkos Tavā priekšā un lūdzu Tavu piedošanu
– it īpaši par tiem maniem grēkiem, kas mani pakļāvuši lāstam.
Atbrīvo mani arī no manu senču izdarīto grēku sekām.
Esmu pieņēmis lēmumu: es piedodu visiem, kas mani jebkad sāpinājuši
vai darījuši ko ļaunu – jo es vēlos, lai Tu, Dievs, piedod man.
Īpaši es piedodu … (nosauc personu vai personas).
Es atzīstos jebkurā kontaktā ar okultām vai sātaniskām lietām.
Ja man ir bijuši kādi “kontakta objekti”, es izšķiros tos iznīcināt.
Es atsakos no visiem sātana centieniem mani iegūt savā varā.
Kungs Jēzu, es ticu, ka pie krusta Tu uz sevis uzņēmi visus lāstus, kas jebkad
var nākt pār mani. Tāpēc es tagad lūdzu mani atbrīvot no katra lāsta manā dzīvē.
Svētais Gars, es atveru savu sirdi un prātu Tev. Atklāj man tās svētības,
ko Jēzus man sagādājis, un rādi ceļu, kā man tās reāli saņemt.
Tavā vārdā, Kungs Jēzu Kristu! Āmen.

Cīņa ar ēnu

Ir cilvēki, kas nepārtraukti atrodas zaudējumu un izmisuma ēnā. Gaismas un tumsas avoti ir paslēpti mūsu acīm. Ja cilvēks cenšas dzīvot pareizi, pēc Dieva prāta, iespējams, tumsa nāk no viņa iepriekšējām paaudzēm. (5.M.5:9)
Bībele runā par svētībām un lāstiem. (5.M.28.nod.)
Lāsts var būt līdzīgs garai, ļaunai rokai, kas izstiepta no pagātnes dzīlēm. Tā apklāj tavu dzīvi kā tumšs, nospiedošs spēks. Tu nekad nejūties brīvs no tās.
Septiņas pazīmes, kas var liecināt, ka tavā dzīvē darbojas lāsts (ja vairākas no tām, atkārtoti; bet īsto diagnozi dod vienīgi Svētais Gars):
1.      garīga un / vai emocionāla depresija
2.      atkārtota, hroniska slimība (īpaši, ja pārmantota)
3.      neauglība, patvaļīgi aborti
4.      laulības un ģimenes saišu iziršana
5.      ilgstoša finansiāla nepietiekamība
6.      nosliece uz negadījumiem
7.      pašnāvības, nedabiskas nāves dzimtā
Nepelnīti lāsti nepiepildās. (Sal.pam.26:2)
Nav lāstu bez iemesla. Daži iespējamie lāstu cēloņi:
-         viltus dievi un saistība ar okultām lietām: buršana, zīlēšana, nākotnes pareģošana (arī: rokmūzika, hipnoze, austrumu medicīna, dziednieki, ekstrasensi, telepātija, garu izsaukšana, horoskopi, zodiaka zīmes, amuleti)
-         morāli ētiskie grēki (5.M.27:15-26): vecāku negodāšana, netaisnība pret vājāko, neatļauts un nedabisks sekss, slepkavošana (īpaši nedzimušu bērnu iznīcināšana)
-         no autoritātes (vecāki, laulātais, skolotāji, mācītājs) saņemti lāsta vārdi
-         paša uzlikti lāsti (negatīvi izteikumi – Sal.pam.6:2)
-         lāsti no sātana kalpiem
-         dvēseliskas sarunas (vērstas pret citiem), dvēseliskas lūgšanas (kas nosoda vai kontrolē citus)
No lāsta uz svētību ir tikai viens ceļš: caur Jēzus upura nāvi pie krusta (Jes.53:6). Jēzus izcieta mūsu vietā, lai notiktu mūsu dievišķā attaisnošana. Apmaiņā pie krusta Dievs mums piedāvā visu labo (Gal.3:13-14):
1.      Jēzus saņēma sodu, lai mums varētu tikt piedots
2.      Jēzus tika ievainots, lai mēs tiktu dziedināti
3.      Jēzus tika darīts par grēku, lai mēs tiktu taisnoti
4.      Jēzus nomira nāvē, lai mēs ieietu dzīvībā
5.      Jēzus kļuva nabags, lai mēs varētu kļūt bagāti
6.      Jēzus nesa mūsu kaunu, lai mēs dalītos Viņa slavā
7.      Jēzus kļuva par lāstu, lai mēs saņemtu svētības

Tev tikai ticībā jāsaka: “Paldies Tev! Par visu, ko Tu esi darījis manā labā.”
Lūdz un tici, ka saņemsi!
(Dereks Prinss)

Lai Tev patīk manas mutes valoda un manas sirds domas Tavā priekšā,
ak, Kungs, mans patvērums un mans pestītājs! (Ps.19:15)