KRISTUS GAISMA vārdi, ar kuriem iesākas Lieldienu nakts dievkalpojums (un svecīšu ceļš pa baznīcas solu rindām); notikums mūsu dzīvē, gluži reāls, kaut miesīgām acīm neredzams – Gaismas ataušana (2.Kor.4:4,6) – kad žēlastība mūs pārceļ no tumsas brīnumainajā Dieva valstībā (Kol.1:13-14).

Īstenībā mēs nākam no Gaismas Tēva (Jēk.1:17), atzīstam to vai ne, tāpēc dzīvojam gaismas izslāpuši. Kad mūsos ir atspīdējis Tas, kas par Sevi teicis: Es esmu pasaules gaisma (Jņ.8:12), pamazām sākam atspīdēt arī mēs (Kol.3:4), ja vien izvēlamies Viņam sekot. Sekot – tas nozīmē meklēt, iepazīt un iemīlēt savu Kungu, visu mūžu būt Viņa māceklim, mācīties dzīvot kā Gaismas bērnam (Ef.5:8). Nozīmē pastāvīgi augt (Kol.2:6-7), nest Gaismas augļus (Ef.5:9-13) un palikt Gaismā (1.Jņ.2:9-10). Kristus spēkā, ne savējā, protams! Un vēl tas nozīmē Kristus Gaismu atstarot – būt par pasaules gaišumu (Mt.5:14-16).

Lai Dievs mūs uz to svētī, mīļais lasītāj! mara.druviete@inbox.lv [šajā blogā izmantots LBB Bībeles 1965. gada izdevuma revidētais teksts]

SATURS papildināts : 28.04.2021 Godini - pateicies , 26.04.2021 Nododies , 23.04.2021 Atzīsti Dievu , 21.04.2021 Palieciet , 19.04.2021 Esiet [pirmreizējās publikācijas no 2019. g.]

Brīnumu stunda

2005

Linda Šuberta
Brīnumu stunda
Lūgšanas metode, kas pārveido dzīvi
R., Dzīvības Straumes, 2005
Lūgšanu apdare M.D.

" ... vai tu nevienu stundu nespēj būt nomodā?"
(Mk.14:37)

Es aicinu jūs sākt lūgšanu ar atvērtu sirdi un cerību. Atcerieties visus gadījumus, situācijas, kad jūs saņēmāt palīdzību no Dieva un nācāt Viņa priekšā ar vēl lielāku cerību, ka Viņš jums palīdzēs arī nākotnē. Uzskatiet šo "Brīnumu stundu" par dziļas mīlestības pilnu satikšanos ar savu Tēvu, kas ir debesīs. Tas ir laiks sevis attīrīšanai, dziļākai konsekrācijai un Dieva izpratnes palielināšanai. Nāciet pie Viņa ar cerību un pieņemiet Viņa mīlestību. Esiet sagatavoti pieņemt Viņa labestību un žēlsirdību. Nāciet ar pazemīgu sirdi, kas saka: "Kungs, pārveido mani!" Ļaujieties tikt pārveidoti, atbrīvoti, dziedināti un stiprināti.

Vai jums ir viegli pildīt savu apņemšanos, piekopjot lūgšanu dzīvi? Dažkārt man ir ilgstoši laika posmi, kas bagātīgi ar dedzīgām lūgšanām, bet tad seko vairāki mēneši, kad ar grūtībām nākas atjaunot to lūgšanas intimitāti un dziļumu, kāds ir bijis pirms tam. Šī grāmatiņa radās pēc ilga un grūta sausuma perioda, kad man kļuva kauns par savu slinkumu un es raudādama lūdzu Kungu palīdzēt man atgūt agrāko degsmi. Kādu rītu es pamodusies kliedzu uz Kungu:
"MAN IR JĀATROD STUNDA LŪGŠANAI AR TEVI!
Es to varu izdarīt tikai caur Tavu žēlsirdību. Lūdzu, lūdzu, palīdzi man!"
Viņš man dāvāja ne tikai žēlsirdības pilnu stundu, bet ari parādīja vienkāršu veidu, kā katru dienu vienas stundas laikā panākt dziļāku tuvību ar Viņu un spēju dzīvot patiesu kristieša dzīvi, Atcerieties teicienu: soli pa solītim ... Kā būtu, ja mēs veltītu lūgšanai 5 minūtes un tad vēl 5 minūtes? Es esmu sadalījusi stundu divpadsmit piecminūšu segmentos, kā tas ir parādīts "pulksteņa" attēlā.
Linda Šuberta
Kungs, uzklausi manu balsi agri no rīta,
rīta stundā es gribu Tev nest savu upuri. (Ps.5:4)


1. SLAVĒŠANA: Es slavēšu to Kungu vienumēr, Viņa teikšana aizvien būs manā mutē. (Ps.34:2) Nesīsim tad caur Viņu slavas upuri Dievam vienumēr, tas ir, lūpu upuri, kas Viņa vārdu slavē. (Ebr.13:15)
2. DZIEDIET TAM KUNGAM: Nāciet, dziedāsim līksmi tam Kungam, gavilēsim mūsu glābiņa un pestīšanas klints patvērumam! Iesim ar pateicību Viņa vaiga priekšā, uzgavilēsim Viņam ar mūsu slavas dziesmām! (Ps.95:1-2)
3. ATRAISĪŠANĀS (GARĪGĀ CĪŅA): Tad nu padodieties Dievam, stājieties pretī velnam, un viņš bēgs no jums. (Jēk.4:7) Tāpēc satveriet visus Dieva ieročus, lai jūs būtu spēcīgi pretī stāties ļaunajā dienā un, visu uzvarējuši, varētu pastāvēt. (Ef.6:13)
4. NODOŠANĀS (VELTĪŠANĀS): Dod man savu sirdi, mans dēls, un lai mani ceļi tavām acīm labi patīk! (Sal.pam.23:26) ...nodot sevi pašus par dzīvu, svētu, Dievam patīkamu upuri, tā lai ir jūsu garīgā kalpošana. (Rom.12:1)
5. LŪGŠANA SVĒTAJAM GARAM: Ja nu jūs, ļauni būdami, zināt dot saviem bērniem labas dāvanas, cik daudz vairāk jūsu Tēvs no debesīm dos Svēto Garu tiem, kas Viņu lūdz! (Lk.11:13) Jūs dabūsiet spēku, kad Svētais Gars būs nācis pār jums, un jūs būsit Mani liecinieki ... līdz pašam pasaules galam. (Apd.1:8)
6. GRĒKU NOŽĒLA: ... griezieties atpakaļ pie Manis no visas sirds ... (Joēla 2:12) Ja mēs sakām, ka mums nav grēka, tad maldinām paši sevi, un patiesība nav mūsos. Ja atzīstamies savos grēkos, tad Viņš ir uzticīgs un taisns, ka Viņš mums piedod grēkus un šķīsta mūs no visas netaisnības. (1.Jņ.1:8-9)
7. PIEDOŠANA: Un, kad jūs stāvat, Dievu lūgdami, tad piedodiet, ja jums kas ir pret kādu, lai arī jūsu Tēvs, kas debesis, jums piedod jūsu pārkāpumus. (Mk.11:25)
... piedodiet, tad jums taps piedots. (Lk.6:37)
8. SVĒTO RAKSTU LASĪJUMS: Tavs vārds ir manu kāju spīdeklis un gaišums uz maniem ceļiem. (Ps.119:105)
9. KLUSUMS (GAIDI UZ TO KUNGU): Esi kluss tā Kunga priekšā un gaidi uz Viņu. (Ps.37:7) Tiešām, esi klusa, mana dvēsele, vērsdamās uz Dievu, jo no Viņa nāk mana cerība! (Ps.62:6)
10. AIZLŪGŠANAS: Tad nu es pamācu tevi vispirms turēt lūgšanas, pielūgšanas, aizlūgšanas, pateicības lūgšanas par visiem cilvēkiem. (1.Tim.2:1) Daudz spēj taisna cilvēka lūgšana, darbodamās savā spēkā. (Jēk.5:16)
11. LŪGUMI: Tāpēc pieiesim bez bailēm pie žēlastības troņa, lai saņemtu apžēlošanu un atrastu žēlastību, palīdzību īstā laikā. (Ebr.4:16) Lūdziet, tad jums tiks dots; meklējiet, tad jūs atradīsiet; klaudziniet, tad jums tiks atvērts. Jo ikviens, kas lūdz, dabū, un, kas meklē, atrod, un tam, kas klaudzina, taps atvērts. (Mt.7:7-8)
12. PATEICĪBA: Esiet pastāvīgi lūgšanās, esiet ar tām nomodā ar pateicību. (Kol.4:2) Par visu esiet pateicīgi! Jo tāda ir Dieva griba Kristū Jēzū attiecībā uz jums. (1.Tes.5:18) Tāpēc saņemot nesatricināmu valstību, būsim pateicīgi. (Ebr.12:28)


SLAVĒŠANAS LITĀNIJA

Slava Tev, Jēzu, Tu esi mana dzīve, mana Mīlestība.
Slava Tev, Jēzu, Tavs Vārds ir pāri visiem vārdiem!
Slava Tev, Jēzu, Tu esi Imanuels, Dievs ar mums.

Slava Tev, Jēzu, Tu esi dzīvā Dieva Dēls.
Slava Tev, Jēzu, Tu esi dvēseļu Gans un Sargs.
Slava Tev, Jēzu, Tu esi mūsu Kungs.
Slava Tev, Jēzu, Tu esi kungu Kungs un ķēniņu Ķēniņš.
Slava Tev, Jēzu, Tu esi Kristus, Dieva Svaidītais.
Slava Tev, Jēzu, Tu esi Dieva Jērs.
Slava Tev, Jēzu, Tu esi Lauva no Jūdas cilts.
Slava Tev, Jēzu, Tu esi spožā Rīta Zvaigzne.
Slava Tev, Jēzu, Tu esi Brīnišķīgais Padomdevējs.
Slava Tev, Jēzu, Tu esi Miera Princis.

Slava Tev, Jēzu, Tu esi Dzīvais Vārds.
Slava Tev, Jēzu, Tu esi Dzīvības Maize.
Slava Tev, Jēzu, Tu esi Pasaules Gaisma.
Slava Tev, Jēzu, Tu esi Labais Gans.
Slava Tev, Jēzu, Tu esi Durvis.
Slava Tev, Jēzu, Tu esi Patiesība, Ceļš un Dzīvība.
Slava Tev, Jēzu, Tu esi mūsu Pestītājs.
Slava Tev, Jēzu, Tu esi Pasaules Glābējs.
Slava Tev, Jēzu, Tu esi Mūžīgā Klints.
Slava Tev, Jēzu, Tu esi mūsu Drošais Pamats.
Slava Tev, Jēzu, Tu esi mūsu Stiprā Pils.
Slava Tev, Jēzu, Tu esi mans Patvērums.
Slava Tev, Jēzu, Tu esi mana Glābšana.

Slava Tev, Jēzu, Tu esi visa svētuma Avots.
Slava Tev, Jēzu, Tu esi Dzīvais Ūdens.
Slava Tev, Jēzu, Tu esi Īstais Vīnakoks.
Slava Tev, Jēzu, Tu esi Tēva Apsolījums.
Slava Tev, Jēzu, Tu esi Mūžīgais Labums.
Slava Tev, Jēzu, Tu esi mūsu Augstais Priesteris.
Slava Tev, Jēzu, Tu esi nokautais Upura Jērs.
Slava Tev, Jēzu, Tu esi mūsu Pestīšana un Svētdarīšana.
Slava Tev, Jēzu, Tu esi Varenais Karavīrs.
Slava Tev, Jēzu, Tu esi mans Aizstāvis un Atbrīvotājs.
Slava Tev, Jēzu, Tu esi mana Dziedināšana.
Slava Tev, Jēzu, Tu esi mana Uzvara.
Slava Tev, Jēzu, Tu esi mans Līgavainis.
Slava Tev, Jēzu, Tu esi mans Prieks.

Slava Tev, Jēzu, Tu esi Augšāmcelšanās un Dzīvība.
Slava Tev, Jēzu, Tu esi Pirmais un Pēdējais un Dzīvais.
Slava Tev, Jēzu, Tu esi Alfa un Omega.
Slava Tev, Jēzu, Tu esi Sākums un Gals.
Slava Tev, Jēzu, Tu esi Visuaugstais Dievs.

Slava Tev, Jēzu, Tu esi viss, kas man vajadzīgs.
Slava Tev, Jēzu, Tu esi viss, ko es vēlos.
Slava Tev, Jēzu, esi vienmēr slavēts un teikts!


ATRAISĪŠANĀS LŪGŠANA

Debesu Tēvs, es nāku Tavā priekšā slavējot, pielūdzot un godinot Tevi.
Es pateicos, ka sūtīji savu Dēlu, lai dāvātu man dzīvību,
piedošanu un vietu Tavā ģimenē. Es pateicos, ka sūtīji Svēto Garu,
lai mani vadītu un stiprinātu manā ikdienas dzīvē.
Debesu Tēvs, atver manas acis, lai es varētu redzēt
Tavu varenību, Tavu majestāti, Tavu uzvaru.

Es noliecos pie Jēzus Kristus Krusta un pārklāju sevi ar Jēzus svētajām Asinīm.
Es apņemu sevi ar Kristus gaismu un Jēzus vārdā saku,
ka nekas netraucēs tā Kunga darbošanos manā dzīvē.
Es bruņojos ar visiem Dieva ieročiem, lai varētu stāties pretī velna viltībām.
Es stāvu stingri uz zemes, apjozies (-usies) ar patiesības jostu, tērpies (-usies)
taisnības bruņās. Es satveru ticības vairogu, lai atvairītu ļaunā ugunīgās bultas.
Es pieņemu no Dieva pestīšanas bruņu cepuri un Dieva vārdu,
lai to lietotu kā zobenu (Ef.6: 10-17).
Debesu Tēvs, lūdzu Tevi: parādi man katru vietu, kur sātans valda manā dzīvē.
Es tagad vēlos atbrīvoties no visām viņa ietekmēm.

Jēzus Kristus vārdā es sasaistu visus ļaunos spēkus
un pasludinu Jēzus Asinis pār mani. Viņa vārdā es apzīmogoju šo istabu
un visus manus ģimenes locekļus un radiniekus ar Jēzus Kristus Asinīm.
Jēzus vārdā es aizliedzu jebkuram garam kādā veidā darīt man ļaunu.
Jēzus Kristus vārdā es atraidu ļaunā pavedinošo uzbāzību
un atsakos ļaut grēkam valdīt pār mani.
Es atraidu sātanu, visus viņa darbus un visus viņa tukšos solījumus.
Debesu Tēvs, es lūdzu Tavu piedošanu sev, maniem draugiem,
radiem un senčiem, kuri piesaukuši spēkus, kas viņus nostādīja pret Jēzu Kristu.

Es atsakos no visa okultā, visām viltus pielūgšanām un visiem labumiem,
kuri nākuši caur maģiju. Es atsakos no jebkura spēka ārpus Dieva
un jebkuras pielūgšanas, kas nesaistās ar patiesu Jēzus Kristus godināšanu.
Sevišķi es atsakos no ___________ (piemēram: astroloģijas, zīlēšanas, pareģošanas,
buršanas, spiritisma, maģiskiem priekšmetiem un rituāliem, okultām spēlēm utt.).
Jēzus Kristus vārdā es salaužu jebkādu lāstu, kas var nākt pār manu ģimeni,
un sarauju tos lāstus, kas nākuši caur maniem senčiem.
Jēzus Kristus vārdā es sasaistu katru garu, kura negatīvo darbību sevī izjūtu
(piemēram: dusmas, nepiedošana, tiesāšana, bailes, nedrošība, slimība, nespēks utt.).
_____________ gars, es sasienu tevi tagad un padzenu Jēzus Kristus vārdā.
Kungs Jēzu, piepildi mani ar savu Mīlestību, aizdzen manas bailes,
piepildi mani ar izturību un aizdzen manu vājumu ... (Atsakoties no negatīvā,
lūdzam piepildīt ar pozitīvo: bailes/mīlestība, slimība/veselība, vājums/spēks utt.).
Mīļais Tēvs, ļauj manas kristības attīrošajam, dziedinošajam ūdenim plūst
cauri paaudžu paaudzēm un attīrīt manas dzimtas saknes no visas netīrības,
Es pateicos Tev, Kungs, ka Tu mani atbrīvo no visa ļaunā.

 ... visās šinīs lietās mēs pārpārim paliekam uzvarētāji Tā spēkā, kas mūs mīlējis. (Rom.8:37)
(Pavadiet dažus mirkļus slavēšanā)


NODOŠANĀS LŪGŠANA

Mīļais Tēvs, es šobrīd pilnībā sevi atdodu Tev. Lūdzu, ienāc manā sirdi dziļāk.
Es Tev saku "jā". Es Tev atveru savas sirds visapslēptākās vietas un aicinu:
Ienāc manā sirdī! Jēzu, Tu esi visas manas dzīves Kungs.
Es Tev ticu un pieņemu Tevi kā savu Kungu un Glābēju. Es neko no Tevis neslēpju.
Svētais Gars, palīdzi man dziļāk pievērsties Jēzus Kristus personai.

Es atdodu Tev visu: savu veselību, savu ģimeni, savus ienākumus, nodarbošanos,
prasmes, attiecības, laika sadalījumu, savus panākumus un neveiksmes,
savu izpratni par to, kā visam vajadzētu notikt, savu izvēli un savu gribu.
Es atdodu Tev savu vājumu un savu stiprumu, savas emocijas, savas bailes
un nedrošību, savu seksualitāti. Sevišķi Tev nododu ______________
(turpiniet atdot vēl citas jomas, ko jums uzrāda Svētais Gars).
Kungs, es nododu Tev visu savu dzīvi - savu pagātni, tagadni un nākotni.
Kā slimībā, tā veselībā, kā dzīvē, tā nāvē es piederu Tev, Kungs.
(Varat nodziedāt kādu nodošanās dziesmu vai radīt to paši spontāni Dieva godam).

Sv. Ignācija lūgšana:
Ņem, Kungs, manu brīvību, manu atmiņu, manu prātu un manu gribu -
visu, kas es esmu un kas man pieder. Tu man devi visu.
Tev, Kungs, es visu atdodu atpakaļ. Viss ir Tavs.
Rīkojies ar to pēc savas gribas. Dāvā man tikai savu Mīlestību
un savu Žēlastību. Man ar to pilnīgi pietiks.


LŪGŠANA SVĒTAJAM GARAM

Nāc, Svētais Gars, un kristī mani ar savas mīlestības uguni.
Es zemojos Tavā priekšā, Tēvs, cik vien spēju, un gribu tikt piepildīts (-ta)
ar Tavu Garu. Man ir nepieciešams Tavs spēks.
Kungs, es ticu: ja es pazemojos Tavā priekšā, mēs kļūstam viens vesels.
Tu esi vīna koks un es - Tavi zari. Viss, kas ir Tevi, ienāk manī.
Es smeļos spēku Tevī.

Es ticībā izlūdzos Tavas svētības dāvanas: gudrības un saprāta garu,
padoma un spēka garu, atziņas un tā Kunga bijības garu. (Jes.11:2)
Es pazemīgi lūdzu, lai Tu pēc sava prāta izlej pār mani kalpošanas dāvanas:
gudrības runu, atziņas runu, ticību, spēju dziedināt, brīnumus darīt, pravietot,
atpazīt garus, lūgt mēlēs un tās skaidrot. (1.Kor.12)
Es vēlos to visu ietērpt visvērtīgākajā dāvanā – mīlestībā.
Svētais Gars, vairo manas spējas. Darbojies manī visā savā varenībā.
Es vēlos, lai viss, ko Dievs paredzējis manai dzīvei, tiktu piepildīts.
Tu man esi vajadzīgs, varenais Dieva Gars, lai kalpotu ievainotajai pasaulei.

Nāc, Svētais Gars. Nāc! Es zinu, ka no jauna ieplūstot manī,
Tu mani arī dziedini. Ienāc manas dzīves visdziļākajās jomās!
Izcel virspusē atmiņas, kas vēl prasa dziedināšanu! _______________
Pateicos Tev, ka Tu dziedini pagātnes rētas un ievainojumus,
kas joprojām pastāv manās domās un kavē manu fizisko un emocionālo brīvību.
Paldies, ka Tu tās mazgā un tīri. Pateicos Tev par gaismas
un siltuma izliešanu tumšajos un aukstajos manas dvēseles nostūros.
Pateicos par atgādinājumu, ka Jēzus mīlestība vienmēr arī tur bija klātesoša.
Pateicos Tev, Svētais Gars, mans Mierinātāj un Aizstāvi!


GRĒKU NOŽĒLAS LŪGŠANA

Mīļais Tēvs, es nožēloju visu, ko esmu pret Tevi darījis (-usi), apzināti vai neapzināti.
Es esmu grēkojis (-usi) domās, vārdos un darbos, ar to, ko esmu izdarījis (-usi)
un ko neizdarījis (-usi). Es nāku Tavā priekšā un lūdzu Tavu žēlsirdību,
lai manā sirdi rastos dziļa nožēla. Tu zini manus vislielākos noslēpumus.

Šodien es atveru savu sirdi Tev un lūdzu: parādi, kādā veidā es esmu bloķējis (-usi)
Tavas mīlestības izliešanos pār mani. Piedod man, Tēvs, visus manus grēkus, kļūdas,
pārkāpumus un vājības. Es dziļi nožēloju visu, kur esmu rīkojies (-usies) nepareizi.
Es nožēloju ticības trūkumu sevī, kad zūdījos un nerīkojos ticot Tavai labestībai
vai kad man pietrūka dziļas pārliecības, ka Tu mani mīli.

Es lūdzu piedošanu par nešķīstības grēkiem (iekāri, netīrām domām,
ārlaulības sakariem, laulības pārkāpumiem, neķītru grāmatu lasīšanu, filmu,
video un attēlu skatīšanos, seksuālām fantāzijām), sevišķi _____________
Es dziļi nožēloju izdarīto abortu vai kāda pamudināšanu uz abortu.
Piedod man, Kungs! Es nožēloju jebkuru atkarību veidojošu grēku
(dzeršanu, smēķēšanu, narkotikas, azartspēles, seksuālas pārmērības, rijību),
sevišķi _____________
Pateicos Tev, Tēvs, ka Tu mani no tā atbrīvo (esi atbrīvojis).

Es nožēloju nepareizu attieksmi pret citiem cilvēkiem
(ka esmu zagusi, melojusi, krāpusi, mānījusi, nodevusi, aprunājusi).
Es nožēloju, ka neesmu cilvēkus uzmundrinājis (-usi),
bet esmu tos neuzticībā atgrūdis (-usi), paliekot auksts (-a) un vienaldzīgs (-a).
Es nožēloju jebkuru skaudību, greizsirdību, naidu, nežēlību, nepiedošanu,
kritizēšanu vai tiesāšanu, mīlestības noraidīšanu un savas mīlestības neizrādīšanu.
Sevišķi es lūdzu piedošanu par ____________

Es nolieku Tavā priekšā to, par ko man vislielākais kauns, slepenās vainas,
kuras agrāk baidījos Tev atklāt ____________
Kungs, es to vairs neslēpšu no Tevis, ne arī no sevis.
Šodien ir mana dziedināšanas un atbrīvošanas diena.
Mīļais Tēvs, kas man vēl jānoliek Tavā priekšā? ______________
(Esiet klusi un ieklausieties) Šodien es lūdzu piedošanu par to.
Es pieņemu Tavu piedošanu un gribu piedot citiem.
Es pateicos Tev, Kungs. Āmen.


PIEDOŠANAS LŪGŠANA

Mīļais Tēvs, es vēlos piedot visiem cilvēkiem, kuri man dzīvē nodarījuši pāri,
jo Tu esi man piedevis. Es pateicos Tev, Kungs, par šo žēlastību.
Es piedodu SEV visus savus grēkus, kļūdas un neveiksmes, sevišķi ____________
Es piedodu sev, ka neesmu pietiekami perfekts (-a). Es pieņemu sevi tādu, kāds (-a)
esmu un izlemju sev vairs neko nepārmest, nebūt sev par vislielāko ienaidnieku.
Es atsakos no visiem pašpārmetumiem un Svētā Gara spēkā noslēdzu mieru ar sevi.

Es piedodu savai MĀTEI (dzīvai vai mirušai) jebkuru negatīvo attieksmi
vai mīlestības trūkumu pret mani visā manas dzīves laikā, apzinātu vai neapzinātu,
sevišķi ___________ . Šobrīd es piedodu jebkuru aizvainojumu.
Es piedodu viņai, ka nesaņēmu pilnīgu, dziļu un mierinājumu nesošu mātes svētību.
Es piedodu savam TĒVAM jebkuru negatīvo attieksmi
vai mīlestības trūkumu pret mani, sevišķi ____________
Šobrīd es piedodu viņam visus pārmetumus, aizvainojumus, aizliegumus.
Es piedodu viņam, ka nesaņēmu pilnīgu, mieru nesošu tēva svētību. Es atbrīvoju savus vecākus no šīm saiknēm un noslēdzu mieru ar savu māti un tēvu.

Es piedodu savai sievai (vīram) jebkuru negāciju un mīlestības trūkumu
visā mūsu kopdzīves laikā, sevišķi ____________
Šobrīd es piedodu visas mūsu attiecībās cirstās rētas.
Es atbrīvoju savu DZIVESBIEDRU (esošo vai bijušo) no šīm saiknēm
un noslēdzu mieru starp mums.

Es piedodu saviem bērniem visus aizvainojumus, sevišķi ____________
Es atbrīvoju viņus un noslēdzu mieru ar viņiem.
Es piedodu savām māsām un brāļiem jebkuru negāciju
un mīlestības trūkumu, sevišķi ___________
Es piedodu saviem un sava dzīvesbiedra RADINIEKIEM
visus aizvainojumus, sevišķi _______________
Es piedodu saviem senčiem jebkuras negatīvās darbības,
kas iespaido manu dzīvi šobrīd un traucē būt brīvam Dieva bērnam.
Es atbrīvoju viņus un Jēzus vārdā noslēdzu mieru ar viņiem.
Es piedodu saviem draugiem jebkuru negatīvo attieksmi un mīlestības trūkumu,
sevišķi ____________ . Es atbrīvoju viņus no šīm saiknēm
un Svētā Gara spēkā noslēdzu mieru ar viņiem.

Es piedodu saviem darba devējiem (tagadējiem un bijušajiem priekšniekiem), kolēģiem un kaimiņiem jebkuru negativitāti vai neiejūtību,
sevišķi ______________ . Es piedodu saviem
un savu bērnu skolotājiem jebkuru nevērību vai aizvainojumu.
Es piedodu ierēdņiem, tiesnešiem, mācītājiem, ārstiem, medmāsām
un citu profesiju pārstāvjiem, sevišķi ____________
Jēzus vārdā es viņus visus atbrīvoju.
Es piedodu IKVIENAM sabiedrības loceklim, kurš kādā veidā nodarījis pāri
man vai manai ģimenei. Es piedodu tiem, kas izdevuši sliktus likumus.
Es piedodu visiem negodīgiem cilvēkiem, anonīmiem sāpju un nemiera avotiem
manā dzīvē, Es atbrīvoju viņus no šīm saiknēm Jēzus vārdā.
Kungs, vai ir vēl kāds, kam man ir jāpiedod? ______________
(Ieklausieties klusumā)
Tagad es lūdzu Tavu svētību visiem. Dāvā tiem šobrīd kaut ko sevišķu, Tēvs.
Pateicos Tev. Slava Tev, Kungs! Āmen.


PATEICĪBAS LŪGŠANA

Es pateicos Tev, Debesu Tēvs, par šo stundu kopā ar Tevi.
Pateicos, ka Tu mani aicini uz lūgšanu. Paldies par dziļajām slāpēm
un ilgām pēc Tevis, par pazemību, nožēlu un spēju piedot.
Pateicos, ka Tu sūti Svēto Garu, lai mani mācītu, vadītu un mierinātu.
Pateicos par Svētā Gara augļiem, kas darbojas manī: mīlestību, prieku, mieru,
pacietību, maigumu (lēnprātību), laipnību, uzticamību un paškontroli (atturību).
Pateicos par iedrošinājumu lūgt, par brīnišķīgo slavēšanas dāvanu.

Pateicos, ka Tu salauz manus vecos paradumus un dod dziļāku atgriešanos.
Pateicos par žēlastību Tevi uzklausīt, ticēt Tev un nākt pie Tevis.
Pateicos par Tavu visa veida palīdzību un aizstāvību.
Pateicos par Tavu plānu manā dzīvē, par manis pārveidošanu.
Pateicos, ka Tu mani mīli bez jebkādiem priekšnoteikumiem,
nekad mani neatstāj un neaizmirsti, neatkarīgi no tā, ko es daru un kā uzvedos.
Tu esi ar mani visos manas dzīves brīžos, smagos un vieglos,
izvadot mani tiem cauri - pretī pilnīgākam briedumam un dziļākai ticībai.

Pateicos, Kungs, par Tavu dzīvo Vārdu, kas stiprina un palielina manas spējas.
Pateicos Tev par drosmes atgūšanu un staigāšanu priekā.
Pateicos, ka Tu mani piecel, kad esmu pakritis (-usi).
Pateicos par pilnīgo mieru, kad manas domas ir vērstas uz Tevi.
Pateicos Tev, ka visas lietas vēršas par labu, kad es pilnīgi paļaujos uz Tevi.
Pateicos, ka Tu ļauj dzīvot drošībā un sargā mani no ienaidnieka izliktajām lamatām.
Pateicos Tev par eņģeļiem, kas rūpējas par mani un ir ar mani visos manos ceļos.
Pateicos, ka Tu bagātīgi izlej pār mani savu mīlestību, kas aizdzen visas bailes.

Pateicos Tev par Tavu labestību un žēlsirdību, kas mani pavada visur, kur vien es eju.
Pateicos, ka varu paļauties uz Tavu prātu, nevis savējo. Pateicos, ka varu
izvairīties no negatīvām domām un domāt tikai tās domas, kas dziedina un paceļ garu.
Pateicos par žēlastību izvēlēties dziedināšanas un dzīvības valodu.
Pateicos Tev par spēju savu sirdi vērst tikai uz Tevi.
Pateicos, ka Tu dāvā man spēka, mīlestības un skaidra prāta garu.
Pateicos, ka varu atzīt Jēzus Kristus triumfu un visu lāstu pārvēršanu par svētību.
Tevī es esmu uzvarētājs (-a). Pateicos par spēju domāt Tavas domas
un droši iet Tavus ceļus.

Pateicos Tev par debesu logu atvēršanu un svētību izliešanos.
Pateicos par visu manu vajadzību apmierināšanu pēc Tavas bagātības.
Pateicos Tev par atbrīvošanu no slimībām manā ķermenī,
prātā un garā un visa ļaunā vēršanu par labu.
Pateicos Tev par gudrības un atklāsmes garu, par sava aicinājuma apziņu.
Pateicos par manas sirds un prāta pārpludināšanu ar debesu gaismu.
Pateicos Tev par neizmērojamā un bezgalīgā Dieva spēka atklāšanos mani.
Pateicos Tev par žēlastību dzīvot piedošanā, uzticībā un mīlestībā.
Pateicos par manu pieaugšanu ticībā.

Pateicos par manu roku atvēršanu, lai palīdzētu nabagiem,
manu acu atvēršanu, lai saskatītu brāļu un māsu vajadzības,
manas sirds atvēršanu, lai mīlētu ievainotos un pazudušos,
manu lūpu atvēršanu, lai runātu par Tavu mīlestību.
Paldies, ka varu atvērties, lai Tavu mīlestību saņemtu.
Sevišķi pateicos par _______________

Pateicos Tev par visām saņemtajām svētībām manā dzīvē: dievbijīgiem priekštečiem,
ģimeni, draugiem, skolotājiem, kolēģiem, kaimiņiem, mācītājiem un Baznīcu.
Pateicos par cilvēkiem līdzās, par visiem, kas man ir palīdzējuši. Svētī tos, Kungs!
Pateicos Tev par ticību, brīvību, veselību un darbu.
Pateicos par zinātni, mākslu, medicīnu un visiem sasniegumiem, kas uzlabo dzīvi.
Pateicos par manu dzīvi - tieši tādu, kāda tā ir. Es to pieņemu kā Tavu dāvanu.
Un pateicos par vislielāko dāvanu - Tavu Dēlu Jēzu. Āmen!
Kungs, svētī mani! Lai Tava gaisma apspīd šo dienu.


Lūgties agrā rīta stundā pirms darba ir tik brīnišķīgi. Lūgšanai jāvelta noteikts laiks un vieta. Tam ir liela nozīme. Lūgties var arī pa dienu, vakarā vai naktī. Ideāli būtu, ja ārpus šī konkrētā laika jūs visā dienas garumā ik pa brīdim spontānā lūgšanā sarunātos ar Dievu. Tas ir tik brīnišķīgi, ja mēs varam justies pilnīgi brīvi sarunā ar Kungu, izjust Viņa klātbūtni visās mūsu lietās un darbos. (Linda Šuberta)